divendres, 18 de febrer del 2011

M'agrada...

El que m'agrada


1 - Si fos  un animal , m' agradaria ser un xai.

2 - Les meves aficions son tot lo que te relació amb esports.

3 - La ciutat ideal per viure seria Alexandria, m´agrada veure les piràmedes

4 - M´agradaría fer un viatge http  a "bordo de un barco," i muy lejos

5 - El meu artista preferit és Lee, porque esta siempre contra los malos.

6 - Un llibre que m´agradat es diu "mil i una nit", admerable i no et canses de llegir-lo.

7 - El manjar que m´encanta es couscous, natural, i te un bon sabor.

8 - El meu color preferit: el verd, perque te color natural.

9 - Una olor que recordo de la infantesa la de les  flors, quan anava el jardin de la meva àvia.

10 - La flor que m´agrada més no se el seu nom.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada